czwartek, 26 listopada 2015

#1 bojowniczka poleca


Zanim zaczęłam pisać bloga, przez 4 dni siedziałam praktycznie non stop nad jego designem. Wiele czytałam, próbowałam, wstawiałam, usuwałam, aż mój blog zaczął wyglądać tak jakbym chciała.

Dlatego raz w tygodniu będę wstawiać strony oraz tutoriale, które mogą pomóc w stworzeniu wyglądu bloga. Są to nie tylko strony ale również blogi dzięki, którym ja zaczęłam. Mam nadzieję, że i wam pomogą.



1. PicMonkey - na stronie możemy edytować zdjęcia, ale również stworzyć nagłówek na bloga i inne dodatki. Strona daje wiele możliwości edytorskich, dlatego warto ją poznać. Ja osobiście korzystam z PicMonkey i jestem bardzo zadowolona.

2. Pexels - darmowy bank zdjęć. Zdjęcia z licencją CC0. Strona daje możliwość wyszukiwania zdjęć z wielu źródeł jednocześnie.

3. Iconfinder - jeżeli chcesz dodać ikony społecznościowe, ale nie tylko to jest to strona, która umożliwi Ci znalezienie tego czego szukasz. Ikon jest sporo i posiadają one różne style.


Jest wiele stron podobnych, albo mających takie samo zastosowanie, jak te powyżej, dlatego za każdym razem będę starała się dodawać jeden edytor zdjęć, stronę z bankiem zdjęć oraz jakiś dodatek, bądź gadżet.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz